5 najmodniejszych 馃樈馃挄 i niespodzianka. 馃槢馃憣

Hej kochani ! 馃拫馃挀
Dzi艣 przedstawie Wam 5 najmodniejszych  w kategorii: ubrania, buty, fryzury, bi偶uteria. A na ko艅cu niespodzianka.
UBRANIA
Numer 1. BomberTe kurtki b臋d膮 najmodniejsze w tym sezonie,dlatego s膮 na pierwszym miejscu. Ja mam zamiar kupi膰 sobie tak膮- wyr贸偶niaj膮ca si臋 bardzo od pozosta艂ych czarnych KLASYK.
Numer 2.Sweterki, bluzy wi膮zane na dekoldzie
 Troch臋 s膮 seksi i przyci膮gaj膮ce uwag臋 me偶czyzn. Jednym s艂owem INNE. Mi one bardzo si臋 podobaj膮 i poluje na nie w sklepach.
R贸wnie偶 du偶e/ za du偶e BLUZY s膮 trendy.
BUTY 
Numer 3. Buty na platformie 
Je艣li szukacie but贸w na wiosne to oczywi艣cie polecam te na platformie. Zale偶y kto jaki ma typ i偶 dla mnie s膮 naprawd臋 spoko i takie sobie kupie, mi臋dzy innymi mam na my艣li te 艂adne na ko艅cu sanda艂eczki lub 1. Je艣li jednak wolicie bardziej na sportowo, tak jak r贸wnie偶 ja to polecam buty PUMY Rihanny, zrobi艂y HIT. Ja uwielbiam sportowe buty po prostu musi by膰 mi wygodnie w ka偶dej sytuacji :D. 
FRYZURY
Numer 4. Boxer braids jak to Jessica Mercedes m贸wi fryzura "prawdziwej wojowniczki".Taka fryzura jest wygodna i 艂adna, w艂osy niespadaj膮 na twarz, nieprzyklejaj膮 si臋 do ust kt贸re malowa艂y艣my b艂yszczykiem, nieelektryzuj膮 si臋 (chyba ka偶da z Nas zna ten b贸l :D) bo s膮 z ty艂u MODNIE zwi膮zane.
BI呕UTERIA
Numer 5. Street Wood bransoletki. Mo偶e i troch臋 drogie bransoletki jak na sznurek i kawa艂ek drewienka, aczkolwiek dla chc膮cego nic trudnego kto chc臋 napewno tak膮 sobie kupi tak jak ja. Jak dla mnie ciekawy i fajny pomys艂 na ten typ ozdoby.
*NIESPODZIANKA a, wi臋c chc臋 Was uprzedzi膰 drogie dziewczyny, 偶e w szafie musicie mie膰 co艣 CZERWONEGO !! Ten kolor b臋dzie rz膮dzi艂. 


Na dzi艣 to wszystko, mo偶e zmieni艂yby艣cie co艣 w moim "odliczaniu do pi臋ciu w najmodniejszych rzeczach" z chc臋ci膮 zasugeruje si臋 Waszymi propozycjami. Buziaczki przesy艂am gor膮ce dla Was i zach臋cam do odwiedzania Nas i komentowania !!! ;***




Brak komentarzy :

Prze艣lij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrze偶one. Szablon stworzony z przez Blokotka