Pi o sobie 馃拋馃憫馃樆馃挅

Hej kochani !

Dzi艣 czas 偶ebym opowiedzia艂a troszk臋 o sobie , za kilka dni mo偶ecie spodziewa膰 si臋 posta Pri o tej samej tematyce  ;). Mam nadziej臋 , 偶e Was nie zanudz臋 ...

Zacznijmy mo偶e od tego ,偶e jestem straszn膮 ba艂aganiar膮 , czasem potrafi臋 spa膰 ze sk贸rk膮 od banana pod 艂贸偶kiem ! :o Nie wiem dlaczego ,ale nie lubi臋 chleba i nie jem go zbyt cz臋sto . W szkole ju偶 chodzi艂y pog艂oski ,偶e jestem wegetariank膮 bo nigdy nie nosz臋 ze sob膮 kanapek ! :D

Od male艅ko艣ci by艂am ma艂ym,uroczym ( i baaardzo niezdarnym )  艂obuzem , kiedy艣 nawet zakopa艂am klucze babci udaj膮c pirata . Potem zapomnia艂am gdzie ukry艂am m贸j skarb ... ajaj kapitanie :P
Ka偶dy ma na jakim艣 punkcie bzika . Moj膮 wielk膮 pasj膮 jest moda i my艣l臋 ,偶e je艣li mia艂abym kiedy艣 zwariowa膰 to na 100% b臋dzie to na jej punkcie . W przysz艂o艣ci chcia艂abym by膰 stylistk膮/personal shopper, ew. projektantk膮 witryn sklepowych . Gram w teatrze , lubi臋 rozbawia膰 ludzi, sprawia膰 偶e si臋 u艣miechaj膮.  Ju偶 nie raz s艂ysza艂am ,偶e jestem najpozytywniejsz膮 osob膮 jak膮 w 偶yciu poznali .Podobno m贸j 艣miech brzmi jak pistolet/karabin , ew. "fejsbukowe hihihi ". 艢miech Pri te偶 jest niczego sobie , w tej kwestii dobra艂y艣my si臋 idealnie . Pri jest moj膮 najk膮 , zna wszystkie moje najmroczniejsze sekrety ( no prawie wszystkie ;) ) i nadal chce si臋 ze mn膮 przyja藕ni膰 , no szacuneczek !

Tragi-komedia - czyli moje podboje sercowe 馃挅

Pewnie jak ka偶da dziewczyna mam za sob膮 kilka FATALNYCH randek . Raz um贸wi艂am si臋 ze zbocze艅cem , raz z tragicznym nudziarzem ,kt贸ry na spotkaniu ze mn膮 gra艂 tylko w gry na swoim telefonie i na dodatek zabra艂 ze sob膮 przyjaciela :'') . To by艂 ten moment kiedy zacz臋艂am si臋 modli膰 o jak膮艣 katastrof臋 ,asteroid臋 , huragan, cokolwiek byle by od nich uciec ... A no i w艂a艣nie < czas na reklam臋> ja i Pri jeste艣my wolne , tak偶e ch艂opcy ... Wiecie co robi膰 :D ;) .

Nie zawsze tak weso艂o 

Dwa lata temu przesz艂am operacj臋 kolana , do dzisiaj mam wielk膮 blizn臋 ,ok.20 cm. Specjalnie si臋 ni膮 nie przejmuj臋 i nadal uwa偶am ,偶e jestem pi臋kna ( tak jak wszystkie Polki !!! ) .
No i na koniec ,jestem Marysia . Mo偶e zgadniecie sk膮d si臋 wzi臋艂o Pri i Pi , temu kto si臋 domy艣li postawi臋 kaw臋 ! :D
Ca艂uski XOXO

1 komentarz :

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrze偶one. Szablon stworzony z przez Blokotka