NOWE PROFILOWE ?!

Hej kochani !
Zdjęcie profilowe to problem wielu nastolat takich jak ja . Ewidentnie przy zrobieniu tego idealnego ,pięknego i niepowtarzalnego zdjęcia potrzebny  jest fotograf w którego towarzystwie czujemy się dobrze , potrzebne są pomysły na zdjęcia a tu przygotowałam kilka . :)

W pięknej scenerii 

W twoim mieście na 100% jest jakiś pałac bądź budynek z piękną fasadą . Wystarczy go znaleźć i ująć z ciekawej perspektywy . Ja z moją "zdjęciową ekipą" odwiedziłam Muzeum Pałacu Poznańskiego na ul. Ogrodowej . 

Gra światłocienia 

Tutaj nic nie wskóracie . Przy robieniu zdjęć pojawi się magiczne światło albo nie . Czasem wystarczy zmienić miejsce , albo poczekać na lepszą pogodę . 



Z rekwizytami 

Przeglądając Pinterest'a zauważyłam ,że niektóre dziewczyny mają przebajeczne wianki na głowie . Sztuczne ozdoby mnie przerażają ,ale te z  naturalnych kwiatów kocham i uważam że wyglądają pięknie na zdjęciach ( i nie tylko ! )

Na ciekawym tle 

Czasem zwykłe zdjęcie może odmienić tło . Odpuść sobie kolejne zdjęcie na szarej bądź białej ścianie , efekt tej zmiany może Cię zaskoczyć .

Jeśli podobają Wam się zdjęcia to zachęcam Was do obserwowania mnie na Instagramie ! Klik .
Zapraszam do posta o aplikacjach w ,których obrabiam moje zdjęcia . Klik.
Całuski kochani ! Jak mijają Wam wakacje ?  



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka