WIOSENNY Haul C&A I SINSAY + NIESPODZIANKA !

Hej kochani !

Wiosna już za ... no niedługo ( takie tam 23 dni ;) ) . Nie mogłam już powstrzymać się od zakupów , a przy okazji "wystylizowałam" moją przyjaciółkę Martę . Jesteście ciekawi ?

(Sorki za zdjęcia słabej jakości)
Łącznie na zakupy wydałam ok. 400 zł . 
 :
Tutaj jeszcze w przymierzalni . Z tych rzeczy kupiłam tylko buty i biżuterie . W C&A jest super biżuteria i jak się poszuka to jest nawet tanio !
 :
Spójrzcie prawie jak okulary Diora ! No ,ale niestety jeszcze duużo im brakuje . Co do dżinsowej sukienki z Sinsay, niestety okazała się być za krótka i kiedy się schylałam było widać mi pupę ... upsss. Pod względem dopasowania i uszycia była jedną z najlepszych jakie mierzyłam , może na niższe dziewczyny będzie okej .  Właśnie jeśli macie już sukienkę w tym stylu napiszcie na maila ,albo w kom gdzie ją dostałyście  :* !!!
zakreconywasikwmodzie@gmail.com
Kupiłam też slip-on'y w panterkę. Dumna z siebie nie jestem ,gdyż przepłaciłam :( . Zamiast 50 złotych w CCC mogłam zapłacić 25 w Czasie Na Buty , ale tego dnia byłam już tak zmęczona... Nic by mnie nie zmusiło do wycieczki na Pietrynę .

Następny mój zakup to koszula w niebieskie paski z Sinsay , prawie taka jak ta ze zdjęć. Zobaczycie ją później w jakiejś stylówce .

Spódnica w gwiazdki  też z Sinsay  . Założę ją na FWP- Fashion Week Poland , w Łodzi razem z moimi srebrnymi butami i nową bomberką ! :D
Spodnie z zamkami
Spodnie z Sinsay , ciekawe ile czasu wytrzymają :P, już rozciągnęły się troszkę na pupie . Mieliście już kiedyś te skórzane ?
Ostatni zakup to bomberka ze Stradivariusa . Założyłam ją dzisiaj na Pietrynę kiedy wychodziłyśmy z Oliwką i powiem Wam że jest bardzo cieplutka i warta swojej ceny . Dlaczego różowa kurtka ? Nie ,nie zmieniam się w małą Barbie . Ten kolor to właściwie Rose Quartz . Według palety Pantone jest kolorem roku 2016 .
Czym jest paleta Pantone ? To taki międzynarodowy wzór kolorów , np. kiedy projektanci domów mody projektują , to zakładając że mieszkają w innych stanach / krajach nie mogą dogadać się w kwestii kolorów (Wiadome jest ,że wybór odpowiednich odcieni jest wyjątkowo ważny w produkcji luksusowych ubrań . ) .Wtedy korzystają z palety Pantone i wysyłając sobie poszczególne numery bądź nazwy kolorów są pewni ,że to co wyśnili sobie w projekcie znajdzie się na wybiegu i w sklepach .

Tutaj czas na niespodziankę . Jeśli interesuje Was jak pomogłam mojej psiapsi dobrać ciuchy to zapraszam . 


 Do bluzki w super modny prążek dobrałam czarną spódnicę i dłuuugi szary sweter dla wyrównania proporcji i aby outfit był nieco grzeczniejszy . Dzięki długiej narzutce sylwetka wydaje się szczuplejsza ,a moja modelka wyższa .

Jak wam się podobają moje zakupy ? Co myślicie o "bomberkach" ( fachowo bomber jacket ) ? Zrobiłyście już zakupy na wioesnę ? Pochwalcie się w komentarzach !

Całuski  ! XOXO 









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka