Metamorfoza hair





Helooł kochani !
Dzisiejszy wpis będzie o włosach. Kilka dni temu postanowiłam iść do fryzjera, planowałam już od dłuższego czasu, aczkolwiek zbytnio nie miałam czasu.. wiecie same, nauka te sprawy hehe :D
Dlaczego obcięłam ?
Otóż chciałam na głowie coś zmienić :D wyglądać inaczej. Lubię zmiany, poza tym włosy stały się suche a końcówki zaczęły się rozdwajać. Ja mam kręcone i gdybym je wyprostowała sięgały by do pasa lub niżej. Lubię bardzo długie, zdrowe włosy, iż jeśli macie długie każdej z Was pewnie zacinały się w ekspresie czy przyklejały do błyszczyka :D http://www.zjawiskowa.pl/12807/problemy-dziewczyn-z-dlugimi-wlosami-tez-tak-macie.html
Jaką chciałam fryzurę ?
Coś w stylu Jessica Mercedes lub Chiara Ferragni :


IMG_0184 copy


A jeśli chcecie lepiej zobaczyć fryzurę Jessici obejrzyjcie ją na YT z Red Lipstick Monster - https://www.youtube.com/watch?v=BJz7TACVyLM


Przed i po


















Jak Wam się podoba? Sami OCEŃCIE czy jest lepiej a może gorzej ?
Z chęcią poczytam komentarze i na nie odpowiem :D Pozdrawiam :* Całuuski :*





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka