PAZNOKCIE - o których marzy każdy dziewczyna !

Witajcie !
Każda z Nas chciałaby mieć długie, zdrowe paznokcie !
Jak temu zaradzić ? Otóż ja jeszcze niedawno miałam krótkie, łamliwe ze zdzierającą się płytką. Teraz wyglądają tak :











Używam odżywki z Goden Rose nail expert BLACK DIAMOND hardener :
Oraz :
Naprawdę POLECAM.
Dzięki nim moje paznokcie tak wyglądają. Każdy ze szkoły pyta się czym mam tipsy, bo nie wierzą własnym oczom, gdyż zazwyczaj nosiłam krótkie.
Są teraz nareszcie twarde ! Myślę, że to dzięki również aż 5 WARSTWOM :D które na nie nakładam: 2 warstwy odżywki, 2 warstwy lakieru i żelowy utwardzacz czyli top coat.
 Nadaje paznokciom wyjątkowy połysk i przedłuża trwałość lakieru. Pozostawia idealną gładką i lśniącą powierzchnie paznokcia.
A Wy jakie odżywki polecacie? Buziaczki :***





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka