Pri o sobie 馃拋馃憫馃樆馃挅

Hejka kochani ;*

Kilkana艣cie post贸w ju偶 za Nami. Czas najwy偶szy opowiedzie膰 co艣 o sobie, wi臋c jak wiadomo jestem Pri Oliwka :D. Nie pytajcie si臋 sk膮d ten skr贸t, jest to na razie tajemnica... ; ).
Mam 1000 pomys艂贸w i marze艅 na minut臋, nie potrafi臋 usiedzie膰 na miejscu :D. Jako ma艂a dziewczynka chcia艂am by膰 weterynarzem, tancerk膮, piosenkark膮, kosmetyczk膮, modelk膮, aktork膮 itp. Mog艂abym wymienia膰 w niesko艅czono艣膰 :DD. W tym momencie sama nie wiem kim dok艂adnie chc臋 by膰 w przysz艂o艣ci mo偶e stylistk膮, dziennikark膮, wiza偶ystk膮 czy modelk膮,
 kto wie ? :D. 
Trenowa艂am koszyk贸wk臋, siatk贸wk臋, chodzi艂am na ta艅ce i wszystkie dodatkowe k贸艂ka w podstaw贸wce, by艂o mnie pe艂no :DD.

Raz nawet wyst臋powa艂am w pokazie mody ekologicznej w szkole :DD i wygra艂am. Kocham bawi膰 si臋 mod膮, to ona sprawia mi przyjemno艣膰 i og贸lnie ni膮 si臋 interesuj臋, jak r贸wnie偶 robieniem zdj臋膰, podr贸偶owaniem.

Jestem bardzo otwart膮 dziewczyn膮, potrafi臋 z ka偶dym znale藕膰 wsp贸lny j臋zyk ;).


Jako ma艂e dziecko mama wkr臋ci艂a mi w艂osy mikserem, oczywi艣cie przez przypadek :D mo偶e dlatego teraz mam takie kr臋cone ; ) haha.

Koledzy m贸wi膮, 偶e mam 艣miech ton膮cego konia, hamuj膮cego poci膮gu :DD. To prawda jest on nie typowy, wr臋cz ORGINALNY. Nikt nie potrafi go tak dobrze powt贸rzy膰 jak ja. Osobi艣cie nazywam go syren膮, je艣li by艂oby jakiekolwiek zagro偶enie, niebezpiecze艅stwo uwierzcie mi na s艂owo na pewno go us艂yszycie :DD jest.. G艁OOO艢NY. Niekt贸rzy rozpoznaj膮 mnie dzi臋ki niemu :D.

 Kocham bardzo zwierz臋ta i szczerze powiedziawszy bardziej kr臋ci mi si臋 艂ezka w oku, gdy umiera pies ni偶 cz艂owiek na filmie. Te偶 tak macie? :D



Uwa偶am si臋 za osob臋 pozytywnie nastawion膮 do 偶ycia i naprawd臋 krejzi :DD w ko艅cu blondi. Mo偶e to i 艣mieszne, ale do tej pory mam zabawki z dzieci艅stwa :DD. 呕al mi ich troch臋 odda膰, w ko艅cu to w nich s膮 wszystkie wspomnienia.

M贸j do tej pory ulubiony cytat - "Najlepsze dopiero przed Tob膮"  jak dla mnie bardzo pozytywny.
Mam r贸wnie偶 3 piosenki, kt贸re bardzo mi si臋 w tym miesi膮cu spodoba艂y- (Bebe Rexha - "No Broken Hearts" ft. Nicki Minaj Official Music Video) ( Iggy Azalea - " Team" Explicit) (Halsey -"  Castle" z filmu Kr贸lowa Lodu  i 艁owca POLECAM ) . Teledyski obejrzyjcie na YT.


Je艣li chcieliby艣cie obserwowa膰 mnie na ig ~ prioliloli lub snapie ~ oliwka2910 droga wolna :DD.


Jak ju偶 pewnie wiecie moj膮 najlepsz膮 PSIAPS :DD jest Pi. Szczerze to traktuje j膮 jak siostr臋 i nie wiem jak z ni膮 tyle lat wytrzyma艂am bo znamy si臋 od przedszkola. Wie o mnie prawie wszystko..  :D To a偶 straszne :D i nie wyobra偶am sobie lepszej przyjaci贸艂ki :').
To w艂a艣nie z ni膮 chcia艂abym zab艂ysn膮膰 w przysz艂o艣ci.
No dobrze nie chc臋 Was zasypywa膰 ton膮 tekstu o sobie :D. Mam nadziej臋, 偶e nie usneli艣cie przy ekranie :DD. My艣l臋, 偶e polubicie mnie tak膮 jaka jestem z sercem na d艂oni.

Pozdrawiam :**, bu藕藕藕ka.

Brak komentarzy :

Prze艣lij komentarz

Dziewczyny PriPi © 2015. Wszelkie prawa zastrze偶one. Szablon stworzony z przez Blokotka